Nu börjar min resa.

Nu är det slut på allt onyttigt och den lata sidan som jag har haft i sommar! Nu ska jag på riktigt köra igång och minska i vikt och känna mig mer bekväm med mig själv! För om jag inte börjar nu kommer jag skjuta fram det varje måndag (jag har alltid börjat på en måndag och de ser vi ju hur det har gått) och då blir det aldrig att jag sätter fart, så i dag är det tisdag och jag börjar nu!
Hoppas ni är med mig på min resa för jag behöver allt stöd jag kan få. :)

/Sandra
Ida , Träningsglad!
2011-08-24 @ 08:26:13
URL: http://mogensens.blogg.se/

Alltid redo! :))



Ska stötta dig hejdundrandes mycket! :))

nathalie
2011-08-31 @ 21:17:33

hejja hejja!!!! säg till om du vill ha hjälp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0